Saturday 31 December 2011

مصونیت اختلاسی نمایندگان مجلس آخوندی

مسابقه در چپاول و غارت سرمایه های مردم ایران در بین تمامی نفرات این رژیم، چیزی پوشیده نیست. ولی آنچه که آنها را در انجام دزدیهایشان جری تر میکند، حمایت قانونی این رژیم از این چپاول هاست


مصونیت اختلاسی نمایندگان مجلس آخوندی!
الف. آرامی
 
از دست آوردهای مهم حکومت آخوندها، نهادینه شدن فساد و تبهکاری دولتی و حکومتی در کشور است. رانت خواری و پارتی بازی و رشوه گیری کاملا نهادینه و حتی "شرعی"! شده و پستهای مهم دولتی به خاطر "درآمدی" که دارند با قیمتهای بالا خرید و فروش می شوند. این وسط نمایندگی مجلس از جایگاه ویژه ای برخوردار است. از آنجایی که نمایندگان مجلس می بایستی به عنوان بازوی سیاسی ولی فقیه عمل کرده و ضمن حمایت بی چون و چرا از ولی فقیه، منویات وی را بصورت قانون وارد سیستم سیاسی و اجتماعی کشور بکنند، هم در معرض شناخته شدگی بیشتر قرار دارند و هم تیغشان در ادارات دولتی بیشتر می برد و در نتیجه "مداخل" نمایندگی مجلس کاملا چشمگیر است. همین آخوند اژه ای که حالا از مقامات درجه اول قضائیه کشور است در دوران نمایندگی اش در حمایت از دولت و ولی فقیه گوش نماینده دیگری را گاز گرفت.  اگر نماینده ای در حمایت و سرسپردگی به ولی فقیه شناخته شدگی خاصی پیدا کرده باشد آنوقت از بابت هرگونه رانت خواری و رشوه گیری و کلاه برداری و اختلاس، به هر میزان هم که باشد، "مصونیت" ویژه دارد. و البته در دوران انتخابات مجلس تلاش بسیجی ها و پاسداران و فدائیان خامنه ای برای کسب صلاحیت و گرفتن مجوز از شورای نگهبان و راه یافتن به مجلس دیدنی است. اینها که به خوبی از "مداخل" نمایندگی مجلس باخبرند، بابت ورود به مجلس همه کاری می کنند.
انتخابات آینده مجلس آخوندی نزدیک است و بولتن نیوز، سایت حکومتی که خبرهای مجلس آخوندی را منتشر می کند، در خبری که در تاریخ ۸ دیماه ۱۳۹۰ منتشر کرده می نویسد:
 یک نهادنظارتی به ۱۶ نفر از نمایندگان مجلس توصیه کرد در انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی ثبت نام نکنند؛ چرا که رد صلاحیت می شوند.
خواننده این خبر بلافاصله ای ذهنش متوجه قضیه درگیریها و جنگهای داخلی سرکردگان نظام آخوندی می شود و تصور می کند که مثلا در راستای حذف باند احمدی نژاد توسط باند خامنه ای، این افراد چون در حمایت از احمدی نژاد حرفی زده اند، به فرمان ولی فقیه صلاحیتشان برای دوره بعدی تایید نمی شود. اما قضیه چیز دیگری است. در ادامه خبر می خوانیم که:
براساس این گزارش اتهام به همکاری تعدادی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی در فساد اخیر بانکی باعث شده است تا یک نهاد نظارتی به این افراد توصیه کند که در انتخابات دور آینده مجلس ثبت نام نکنند. این نهاد نظارتی به ۱۶ نماینده مجلس هشدار داده که در انتخابات نهمین دوره ثبت نام نکنند و اگر هم ثبت نام کنند، صلاحیت آنها تائید نخواهد شد.
به این ترتیب معلوم میشود که چون گند قضیه اختلاس بسیار بزرگ سه هزار میلیارد تومانی در آمد و معلوم شد که در بالای رژیم بسیاری از مسئولین دستی در این قضیه تاریخی داشته اند، این شانزه نفر هم باید از صحنه سیاسی کشور کنار بروند تا آن داستان به آرامی و با خیر و خوشی فراموش شود. اما سوال این است که چرا اینها را معرفی و دستگیر نمی کنند یا حداقل از آنها نخواسته اند که از نمایندگی استعفا بدهندو کنار بروند. در این مورد هم بولتن نیوز توضیحات کافی را داده است:
با این حال باید به انتظار نشست تا موعد رد و یا تائید صلاحیت کاندیداتورهای نمایندگی مجلس به پایان برسد و نام این ۱۶ نفری که در پروژه فساد بانکی دست داشته اند، مشخص شود؛ چرا که برخی از سیاسیون به جهت رفاقت گرمابه ای با این متهمین، از افشای نام آنان جلوگیری می کنند و افشای این اسامی را گره خورده با آبروی نظام برمی شمرند