Friday 23 December 2011

راستی مرز دفاع از خود درمقابل دیکتا تور تا کجاست

  بالاترین قضات دادگاه های قضایی اروپا و امریکا با در نظر گرفتن تمامی مدارک ارائه داده شده توسط کشورهای دوست رژیم جمهوری اسلامی، یعنی به اصرار دولت انگلستان و فرانسه که از متحدین پروپا قرص رژیم و در آن زمان در اتحادیه اروپا بودند، و به اصرار تروریست پرورترین حکومت دنیا، رژیم حاکم بر ایران، و بر اساس مدارکی که همین رژیم در اختیارشان گذاشته بود، با تمامی امکاناتی که داشته اند و  تمام زوری که زده اند، چندین بار در اتهام وارده، یعنی تروریست خواندن مجاهدین شکست خورده اند و این دادگاه ها رای بر بی گناهی این سازمان داده اند ! در این بین، کسانی که نه اعتبار سیاسی، نه اعتبار قضایی و نه هیچگونه اعتبارقانونی دارند، هم چنان فریاد میزنند که:  این قاضی ها کسی نیستند و هیچ غلطی نمیتوانند بکنند! و با اصرار بر اینکه دادگاه شخصی اینها بالاتر از این دادگاه ها، که بالاترین دادگاه های اروپا و امریکا محسوب میشوند، هنوز این یا آن تروریست محسوب میشود!!!!!!!!
جالبتر اینکه  این افراد وقتی در هر موردی نظر میدهند، نمی گویند که نظر من این است. میگویند که نظر مردم ایران، نظر جهان، نظر همه این است!!!!!!!!!!!!! معلوم نیست که کی و کجا مردم ایران یا هر جای دیگر اینها را بی چون و چرا به نماینده گی خود انتخاب کرده اند! و اساسا کی به اینها اجازه داده است که لفظ همه و مردم را به کار گیرند!!!!


اگر مبارزه با جنایتکارانی که سالهاست با شدیدترین و کثیفترین شکل مردم ایران را سرکوب میکنند، خونشان را میکشند و سر میکشند، ایران را ویرانه کرده اند، به خاطر حکومت کثیفشان به سوی یک جنگ ایران بر باد ده پیش برده اند، فساد، اعتیاد، جنایت، مرگ، فقر و بیکاری، و هزار درد بی درمان دیگر را به تک تک خانه های ایرانیان برده اند، رژیمی که کوچکترین صدای مخالفی را سالهاست سرکوب میکند، ۱۲۰ هزار از بهترین فرزندان این سرزمین را در زندانها و خیابانها کشته، شکنجه کرده، تکه پاره کرده، تازه میلیارد ها میلیارد میدزدد و با پررویی افتخار هم میکند، مردمش را به سوی فقر و تنگدستی ، فحشا، اعتیاد، مرگ و جنایت می آورد، تروریسم است،  پس حق طلبان و کسانی که همه این ستم دیدگان را کمک میکنند را نیز تروریست اعلام کنید.

آن گروه از ایرانیانی که هر روز در سراسر ایران میگویند که  "دست خالی نمیشود در مقابل گراز های نظام ایستاد. "  را تروریست اعلام کنید.
مردم سوریه که هر روز در خیابانها همین را فریاد میکنند. آن بخش از مردمی که اکنون سلاح دست گرفته اند و علیه اسد میجنگند را تروریست اعلام کنید.

 مردم لیبی که علیه رژیم آن کشور جنگیدند تا سرنگونش کردند را تروریست اعلام کنید را تروریست اعلام کنید.  ارتش آزادی بخش لیبی هم لابد تروریست هستند!

  تمامی نیروهای  آزادی بخشی  که در جنگ جهانی دوم علیه هیتلر و موسولینی جنگیدند را تروریست اعلام کنید. 

  تمام مبارزینی که در کل تاریخ علیه هر سیستم و فرد دیکتاتوری  قیام کردند و جنگیدند  را تروریست اعلام کنید.

  اسپارتاکوس، مزدک، ابومسلم خراسانی، یعقوب لیث، ستار خان، باقر خان، زاپاتا، چه گوارا، میرزا کوچک خان جنگلی، و هزاران هزار که تا به امروز علیه دیکتاتوری ها قیام کرده اند را هم تروریست اعلام کنید! 

 راستی خط بین دفاع از خود در مقابل یک دیکتاتور کجاست؟ به چه کسی مبارز راه آزادی، چه کسی سازشکار و چه کسی تروریست گفته میشود؟