Sunday 6 November 2011

تازه‌ترین سخنرانی جنجالی احمدی‌نژاد : اختلاس به اسم دفتر فرد دیگری بوده است

احمدی نژاد با دراز کردن انگشت اتهام به رهبر دزدان ولی فقیه، دزدی های میلیاردی را در تخصص همه سران نظام قلمداد کرد. احمدی نژاد با اشاره به حملات اخیر به خیمه و خر گاه رییس جمهور، با تاکید بر پایان تحمل خود افزود "آنقدر به من فشار نیآورید. وگرنه سفره دلم باز میشود."


دیگربان : محمود احمدی‌نژاد به طور تلویحی گفته است اختلاس سه هزار میلیارد تومانی به اسم دفتر علی خامنه‌ای صورت گرفته و هدف اکبر هاشمی رفسنجانی «زدن» رهبری است.
آقای احمدی‌نژاد این اظهارات را در همایش استانداران سراسر کشور که ۱۲ مهر ماه در تهران برگزار شد٬ بیان کرده است.
سایت «ابصار‌نیوز» یک ماه پس از برگزاری این همایش٬ روز جمعه (۱۳ آبان) اقدام به انتشار بخش‌هایی از سخنرانی منتشر نشده احمدی‌نژاد کرده است.
مهمترین گزاره‌ای این سخنرانی به این شرح است:
● اگر خدا از انسان راضی بود و بقیه ناراضی، انسان برنده است. همه عالم ناراضی باشند و دشنام دهند ولی اگر خدا راضی باشد انسان برنده است. طی کردن مسیر الهی این نیست که در رختخواب بخوابد و همه چیز بر وفق مراد باشد و همه تعریف و تمجید کنند.
● یک عالمی که انسان خوبی است نزد من آمده بود، می‌گفت: «چرا با همه درافتادی، خوب یک سری را برای خود نگه می‌داشتی، در این دوران خلافکار زیاد است تو چرا با همه درافتادی.»
● به ما می‌گویند انحرافی، از اول گفتیم که این‌ها را قبول نداریم و این شیوه مدیریتی را قبول نداریم و آمده‌ایم این شیوه مدیریت را عوض کنیم، پایش هم ایستادیم تا الان. تازه شما فهمیدی که با فلان آقا خط ما جداست؟
● من افتخار می‌کنم که امروز عده‌ای علیه من حرف می‌زنند. فکر می‌کنند ما ناراحت می‌شویم. من در دلم جشن است که به من فحش می‌دهند. خدایا شکرت که مشخص شد ما با این‌ها نیستیم.
● چهار سال است که هر چه افترا به من و نزدیکانم می‌زنند. اصلا ترسی ندارند از برخورد و پیگیری معلوم است که به آن‌ها مصونیت داده‌اند که آقا خیالت راحت باشد، برو هر چه می‌خواهی بگو.
● شش سال است که شمشیر‌ها را آخته‌اند. حالا فکر کرده‌اند که فرصتی پیدا کرده‌اند، بابا طرفدار ولایت فقیه این است که با عملش ولایت را ببرد بالا، جیب‌ها را پر کردند و شکم‌ها را انباشتند از حرام.
● عده‌ای فکر کردند این مسیری که دولت می‌رود، برای آن‌ها در دوره بعد چیزی در نمی‌آید. هرچه می‌بینند که راستای مسیر دولت به آن‌ها نمی‌رسد. لذا گفتند: «باید دولت را بزنیم.»
● پایتان را که از ایران بیرون می‌گذارید همه محافظه کار می‌شوید و می‌روید در لانه‌ها، کدامتان جرات دارید در سازمان ملل اینگونه علیه آمریکا صحبت کنید؟ آنهایی که به دنبال مال و منال و سهمیه و قاچاق و بورس و... هستند به دنبال سازش با آمریکا هستند نه ما.
● جرم آقای مشایی این است که آقایان فکر کردند که ایشان می‌خواهد کاندید شود، فقط همین. هیچ جرم دیگری ایشان ندارد؛ ولله پاک‌ترین عضو دولت است. بنده ۲۵ سال است که ایشان را می‌شناسم. نماز شبش ترک نشده است.
● از شش سال پیش ولی ما گفتیم این سیستم بانکی غلط است و در داخلش سوءاستفاده است. اما به جای اینکه اختیارات بدهند، اختیارات ما را کاهش دادند، تا هیچ دخالتی در بانک‌ها نداشته باشیم.
● آیا آقای مشایی مسئول تخلف در بانک صادرات است؟ شخص آقای جهرمی زنگ زده به رئیس شعبه گفته این وام را بدهید، چون از دفتر رئیس جمهور پیگیری می‌کنند. به دروغ منظورش دفتر جای دیگری بود. ولی گفته دفتر رئیس جمهور، چون که نمی‌توانسته اسم آنجا را ببرد بی‌دینی و بی‌تقوایی اینقدر؟
● مسئولی نامه می‌نویسد برای من و از ابتدا تا انتها درباره جن و رمال و این‌ها حرف می‌زند. من گفتم همه این استدلالت به خودت می‌چسبد، ما که هیچ وقت درباره جن و رمال حرفی نزدیم و دنبالش هم نبودیم.
● یکی از مسئولین آمد پیش من و گفت من مطمئن هستم که تو طلسم شده‌ای. گفتم خوب من چگونه طلسم شده‌ام؟ گفت ما رفتیم و آدمی پیر کارهای جادو و طلسم است را آوردیم و گفته احمدی‌نژاد طلسم شده. بهش گفتم خوب بگویید باطل کند. گفت این مطلب را گفته‌اند ولی گفته نمی‌شود؛ چون طلسمش خیلی محکم است و ممکن است اگر چیزی بزنیم برگردد به خودمان و ما را بکشد.
● اگر یک ریال سوءاستفاده از آقای مشایی پیدا کرده بودند، آقای مشایی را اعدام می‌کردند. می‌نویسند آقای مشایی چون فامیل فلانی است، دفاع می‌کند.
● آن آقایی {هاشمی رفسنجانی} که از اول مقابل ما بود، ۱۰ بار از طریق پسرش پیغام داد که ما با تو کاری نداریم، تو چرا خودت را سپر قرار دادی و نمی‌گذاری ما آن بالایی را بزنیم؟ گفتم ما یک تار موی آن بالایی را با هزارن مثل شما عوض نمی‌کنیم. من با اعتقاد آمده‌ام.
● خدمت آقا هم عرض کردم: «ما هیچ ادعایی نداریم و اگر شما اجازه بفرمایید این مدت زمان باقی مانده را انجام وظیفه کنیم، وگرنه می‌رویم می‌نشینیم خانه و خودم با مردم صحبت می‌کنم و اجازه نمی‌دهم یک نفر اقدامی بکند.»
● من تنهای تنها هم بمانم این راه را خواهم رفت. این را بدانید، البته خدا را شکر تنهایی وجود ندارد. ولی مطمئن باشید اگر تک و تنها بمانم من یک کاغذ را که حق مملکت پایمال شود و ارزش‌ها زیر سوال برود امضا نخواهم کرد.
● ما نیامده‌ایم که هرچه خواستند امضا کنند و یا برای خودمان کاری بکنیم، رهبری گفتند شما حرف نزنید، گفتیم چشم و خوشحالیم که حرف نمی‌زنیم.
● گفت یک میلیارد دلار دولت برده، الان خودت فهمیدی اینگونه نیست، کمیسیون اصل نود و قاضی فهمیده که نبرده، جرات نداری اعلام کنی و الان که نزدیک انتخابات است باز می‌گویی ۱۲ میلیارد. خوب است من هم بگویم الان تو کدام خانه نشسته‌ای؟ بگم از پول... کجا خرج کردی؟
● آقایی که در زمان شهرداری به من چندین بار پیغام فرستاده که فلان برج را بده به پسر من و ما ندادیم؛ خوب الان علیه ما حرف می‌زند.
● عزیزان من، کار، کار، کار، ما از شما نمی‌خواهیم که بیایید از ما دفاع کنید، یا از آقای مشایی دفاع کنید. آقای مشایی خدایی دارد که از او دفاع خواهد کرد و من شک ندارم آنچنان دفاع خواهد کرد که در تاریخ ثبت بشود. چون که بعد از انقلاب به مظلومیت آقای مشایی نداشتیم، فقط شهید بهشتی بود.
● کسانی که عالمانه علیه دولت هستند عاقبت به خیر نخواهند شد و این تعصب دفاع از دولت نیست. چرا که دولت ضعف زیادی دارد و خود من از همه بیشتر ضعف دارم و به آن واقفم.
● جلسه می‌گذارند می‌گویند: «خوب رحیمی، مشایی، بقایی را زدیم و خیالمان راحت شد.» و به دنبال زدن تک تک شما و وزرا هستند. یک روز حاجی بابایی و یک روز حسینی و حال نوبت تک تک شما می‌رسد و در این دو سال خواهید دید.